Miłość jest zawsze nowa. I bez względu na to, czy w życiu kochamy raz, dwa czy dziesięć razy, zawsze stajemy w obliczu nieznanego. Miłość może nas pogrążyć w ogniu piekieł albo zabrać do bram raju - ale zawsze gdzieś nas prowadzi." - Paulo Coelho

środa, 24 października 2012

;-)

Moja poniedziałkowa rozmowa w banku.
- Dzień Dobry ,chciałabym wypłacić ze swojego konta.
- Dzień Dobry (kliki,klik)
- Będzie pani wpłacać w imieniu osoby trzeciej?
- Nie,chcę wypłacić ze swojego konta.
- (klik,klik)
- Poproszę środki
- Ale ja chcę wypłacić ze swojego konta!
- (klik,klik)
- Ale ma Pani tylko 16 zł
- No właśnie i żaden bankomat mi tego nie wypłaci!
Wydawało mi się ,że mówię dobrze po polsku ,a polecenie jest proste i zrozumiale ale to widocznie ta pora 15.15 tak wpływa na ludzi :-D

PIOSENKA PRZEWODNIA MOJEGO KUBOLKA




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz